پارچه بیمارستانی
  • پارچه بیمارستانی
  • پارچه بیمارستانی
  • پارچه بیمارستانی

پارچه چهارخانه بیمارستانی

پارچه چهارخانه بیمارستانی معمولاً در دو جنس فلامنت فلامنت و فلامنت پنبه و با عرضه 150 سانتی‌متر تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد پارچه چهارخانه بیمارستانی از جنس فلامنت  پنبه، از الیاف پلی استر پنبه در پود پارچه و الیاف فلامنت در تار پارچه تشکیل‌شده‌اند و دارای گرماژی بین 150 تا 170 گرم می‌باشد پارچه چهارخانه از جنس فلامنت پنبه ضخیم‌تر از پارچه چهارخانه از جنس فلامنت فلامنت بوده اما پارچه چهارخانه از جنس فلامنت فلامنت با گرماژی درحدود 140 گرم دارای قیمت مناسب‌تری است. جهان پارچه این افتخار را دارد تا با تولید پارچه چهارخانه بیمارستانی در هر دو نوع جنس فلامنت پنبه و فلامنت فلامنت و انجام فرآیند نرم شوندگی بر روی این پارچه‌ها، پارچه چهارخانه بیمارستانی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار تولیدی‌ها و مشتریان عزیز قرار دهد.

اسپان باند بیمارستانی

پارچه اسپان باند بی‌بافت از الیاف فلامنت ممتد طی فرایندهای اکستروژن، کشش، تشکیل وب،و باندینگ تولید می‌شود. پارچه‌های اسپان باند با توجه به قیمت مناسب، بهداشتی بودن، و خصوصیات دیگری که دارد مناسب تولید انواع زیادی از محصولات پزشکی و بیمارستانی است. از جمله کاربردهای پارچه‌های اسپان باند  در محصولات پزشکی می‌توان به انواع گان پزشک و بیمار، انواع ماسک پزشکی، رو تختی‌ انواع تخت‌های بیمارستانی و..  اشاره کرد. پارچه های اسپان باند در ضخامت‌های متفاوت و در رنگ‌بندی متنوع تولید می‌شود ازجمله خصوصیاتی که این نوع پارچه دارد یکبارمصرف بودن این پارچه با توجه به مقرون‌به‌صرفه بودن قیمت آن است که این خصوصیت به دلیل مسائل بهداشتی مورد توجه مراکز پزشکی قرار گرفته‌است. 

جهان پارچه‌ این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌است تا پارچه اسپان باند را در انواع رنگ و ضخامت (گرماژ) و با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنند دوستان و مشتریان عزیز می‌توانید برای آگاهی بیشتر و مشاوره رایگان در مورد پارچه اسپان باند با مادر تماس باشید.

پارچه رو تختی بیمارستانی

جهان پارچه با داشتن واحد تولیدی مجهز و خیاطانی  زبده‌ای این امکان را به مراکز پزشکی می‌دهد تا تولید انواع روتختی و رویه  بالشت‌های مراکز خود را با جنس و سایز مورد استفاده‌شان به ما سفارش داده و سفارش خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دریافت کنند.

پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی یکی از مرغوب‌ترین پارچه‌ها جهت تولید البسه بیمار است این نوع پارچه از الیاف ویسکوز و فلامنت در عرض های 1.5 و 3 متر تولید می‌شوداین پارچه بسیار لطیف و خنک بوده و بیمار در لباس از جنس تترون احساس راحتی خواهد کرد لباس‌های بیمار از جنس تترون معمولاً به‌صورت رنگی و با طیف رنگی، آبی، صورتی، سبز و لیمویی مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین علاوه‌بر پارچه تترون رنگی، تترون چاپدار هم با طرح‌ها و رنگ‌های متنوع جهت لباس بیمار تولید شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.از پارچه تترون بیمارستانی معمولاً در گرماژهای 160 تا 190 گرم تولید و عرضه می‌شود که حالت استاندارد برای لباس بیمار گرماژ 170 گرم استباید توجه داشت برای کاهش قیمت‌ها از گرماژ 160 نیز استفاده می‌شود اما در بعضی از مراکز درمانی این گرماژ از پارچه را به‌خاطر نازک و بدن‌نما بودن پارچه مورد تایید و استفاده قرار نخواهند داد.جهان پارچه این افتخار را دارد که پارچه تترون بیمارستانی را در رنگ‌بندی دلخواه مشتری و در طرح‌های سفارش داده‌شده با گرماژ دلخواه مشتری تولید کرده و با مناسب‌ترین قیمت و بدون واسطه به دست تولیدی‌ها و مشتریان عزیز برساند باما در تماس باشید.

انواع ماسک پزشکی

...ماسک‌های پزشکی دارای انواع متنوعی همچون ماسک سه‌لایه،ماسک  N95  جهان پارچه این افتخار را دارد تا با تولید انواع ماسک پزشکی در رنگ‌ها و تعداد لایه‌های متفاوت نیاز سازمان‌ها و مراکز مختلف را به این محصول با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت تامین کند

پارچه تنفسی بیمارستانی

پارچه تنفسی بیمارستانی پارچه تنفسی بیمارستانی شامل یک‌لایه فیلم تنفسی و یک یا دو لایه اسپان باند می‌باشد که بر روی هم لمینت می‌شوند. 

خصوصیت این نوع پارچه عبور هوا از این پارچه و جلوگیری از عبور آلودگی و میکروب هاست. یکی از مصارف پرکاربرد این پارچه تولید گان ایزوله برای بخش‌های بیماری‌های واگیردار مانند بیماری کرونا است که کادر درمان در لباس‌هایی از این جنس گرمای کمتری را تحمل کرده و احساس راحتی بیشتری می‌کنند. 

جهان پارچه با تولید انواع پارچه تنفسی دو لایه و سه‌لایه این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهد تا متناسب با نیاز خود پارچه خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

پارچه کج راه و ترگال بیمارستانی

کجراه و ترگال ضدآب ژاول پارچه‌های کجراه و ترگال از پارچه‌های پر کاربرد در مصارف بیمارستانی است این پارچه‌ها از الیاف پلی استر ویسکوز و فلامنت و در عرض صد و پنجاه سانتی‌متر در رنگ‌های متنوع تولید و عرضه می‌شود پارچه‌های ترگال و کجراه در مصارف بیمارستانی معمولاً در رنگ‌های سفید برای روپوش و کادر درمان و در رنگ سبز و آبی کاربنی برای اتاق عمل و کادر جراحی مورد استفاده قرار می‌گیرد این پارچه‌ها در بیمارستان چند بار مصرف هستند و پس‌از استفاده با مواد شوینده قوی شست و شو می‌شوند به‌همین‌علت می‌بایست دارای رنگ ثابت و جنس مناسب باشند که حالت خود را از دست ندهند معمولاً پارچه‌های ترگال با گرماژ بین دویست ده تا دویست و چهل و پارچه های کجراه با گرماژی بین دویست و شصت تا دویست و نود گرم تولید شده و این پارچه‌ها با رنگ‌های مخصوصی رنگ و تکمیل می‌شوند که پارچه را در برابر شستشو با مواد شوینده قوی مانند آب ژاول مقاوم کرده و این پارچه پس‌از چندین‌بار شستشو همچنان حالت اولیه خود را حفظ می‌کند جهان پارچه با تولید ترگال و کجراه ضدآب ژاول این امکان را به مشتریان و تولیدکنندگان عزیز می‌دهد تا با خیال راحت و با مناسب‌ترین قیمت این نوع پارچه را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

گان بیمارستانی

جهان پارچه با داشتن واحد تولیدی مجهز و خیاطان زبده این امکان را به مراکز درمانی می‌دهد تا انواع گان و لباس بیمار و کادر درمان را در مدل‌های متنوع و با جنس‌های مورد سفارش تولید و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت در اختیار مراکز و سازمان‌ها قرار دهد.

پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

این نوع پارچه از الیاف فلامنت در تار پارچه و الیاف پلی استر پنبه در پود پارچه تشکیل شده‌است و اصطلاحاً به این نوع پارچه فلامنت پنبه می‌گویند پارچه‌های فلامنت پنبه بیمارستانی به دلیل قیمت و کیفیت مناسبی که دارند یکی از پرکاربردترین پارچه‌ها در تولید لباس بیمار و روتختی‌های بیمارستان‌ها هستند.
برای لباس بیمار معمولاً این نوع پارچه به‌صورت ساده و در رنگ‌های آبی و صورتی و همچنین به‌صورت چاپ خورده در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند.
همچنین برای رو تختی‌ها و رویه بالشت در بیمارستان‌ها نیز از این نوع پارچه و معمولاً در رنگ سفید استفاده می‌شود.
پارچه فلامنت پنبه معمولاً در عرض 150 سانتی‌متر و در گرماژهای 160 تا 180 گرم تولید و عرضه می‌شوند که پرکاربردترین گرماژ این پارچه 170 می‌باشد که دارای قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی است.
جهان پارچه با تولید انواع پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی در رنگها و طرح های متنوع و گرماژ مورد نیاز مشتری این امکان را به مشتریان و تولیدی های عزیز می‌دهد تا پارچه مورد نیاز خود را با مشخصات دلخواه خود تهیه و مورد استفاده قرار دهند.با ما در تماس باشید.

پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت بیمارستانی از الیاف فلامنت هم در تار و هم در پود پارچه تشکیل‌شده است پارچه فلامنت بیمارستانی در گرماژ 140 گرم و در عرض 150 سانتی‌متر تولید و مورد استفاده قرار می‌گیرد این پارچه به‌خاطر قیمت مناسبی که نسبت به پارچه‌های تترون و فلامنت پنبه بیمارستانی دارد مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان و بیمارستان‌ها قرار گرفته‌است.ناگفته نماند که پارچه فلامنت بیمارستانی نازک‌تر از پارچه‌های تترون و فلامنت پنبه بیمارستانی بوده و نسبتاً از کیفیت کمتری نسبت ‌به این دو نوع پارچه برخوردار است پارچه فلامنت بیمارستانی هم به‌صورت چاپی و هم به‌صورت تک ‌رنگ و معمولاً در رنگ‌های آبی و صورتی مورد مصارف بیمارستان‌ها قرار می‌گیرد جهان پارچه با تولید و تکمیل پارچه فلامنت .بیمارستانی این امکان را به مشتری‌ها و تولیدی‌های عزیز می‌دهد تا این پارچه را با مناسب‌ ترین قیمت و طبق سفارش مشتری در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع و با بهترین قیمت و کیفیت تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند.

اسپان باند لمینت بیمارستانی

پارچه های اسپان باند کاربردهای زیادی در مصارف بیمارستانی و پزشکی دارد.پارچه‌های اسپان باند پارچه‌های آب دوست بوده و آب را جذب کرده و از خود عبور می‌دهند اما در مصارف خاص نیاز است که پارچه اسپان باند ضد آب شده و آب را از خود عبور ندهند به‌همین‌منظور لایه‌ای از پلی اتیلن به اسپان باند لمینت می‌شود و همین موضوع عاملی است که باعث نفوذناپذیری اسپان باند شده و در موارد همچون لباس ایزوله، روتختی ضدآب و.. مورد استفاده قرار می‌گیرد.جهان پارچه با لمینت کردن انواع پارچه‌های اسپان باند این امکان را به مشتریان و تولیدی های عزیز می‌دهد تا با توجه به نیاز خود پارچه ی خود را تهیه و مورد استفاده قرار دهند.

نمایش همه محصولات


 

جهت تماس با ما و سفارش محصول و یا داشتن هرگونه سوالی در خصوص مطالب و محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید:

خرید پارچه ارتباط با مدیریت فروش: 09131074397 _ 03132283846 (5 خط )
خرید پارچه اصفهان _ شهرک صنعتی جی

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد..

 

پارچه بیمارستانی

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به جهان پارچه می باشد.

خرید پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه بیمارستانی

فروش پارچه بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه بیمارستانی

خرید پارچه بیمارستانی

پارچه , خرید پارچه , قیمت پارچه , خرید پارچه ارزان , خرید پارچه عمده , جهان پارچه پارچه , خرید پارچه , قیمت پارچه , خرید پارچه ارزان , خرید پارچه عمده